فراخوان جذب ایده نانو بایو فناوری

جذب ایده نانوبایوفناوری

فراخوان جذب ایده مرکز نوآوری نانو بایو فناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی

سومین فراخوان برگزاری رویداد مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری در سه زمینه پایش و پالایش آلاینده های محیط زیست، ازدیاد برداشت نفت و صنایع غذایی، برگزار می‌شود.
صاحبان ایده یا محصول اولیه، برای شرکت در این رویداد فناورانه می¬ توانند فرم¬‌های ثبت‌نام را تکمیل کرده و به همراه رزومه و مستندات طرح، حداکثر تا تاریخ 15 مهرماه سال ۱۴۰۰ از طریق صفحه ارسال ایده سایت ارسال نمایند.
پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح¬‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند توسعه محصول وارد می‌شوند و زیر نظر راهبر (منتور) مورد تایید واحد ارزیابی و توسعه مرکز نوآوری و شتابدهی نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، فعالیت خود را تا رسیدن به یک نمونه اولیه قابل ارائه برای جذب سرمایه‌گذار ادامه خواهند داد. در مسیر توسعه ایده و محصول، هر یک از تیم¬‌های منتخب می¬‌توانند از خدمات حمایتی بهره‌-مند شده و براساس گزارش عملکرد مستند، به ادامه فعالیت بپردازند.

محورهای اصلی رویداد نانو و بایوفناوری

– ازدیاد برداشت نفت با استفاده از نانوبایو فناوری
– پایش و پالایش آلاینده های محیط زیست با استفاده از نانوبایو فناوری
– تولید و بسته بندي محصولات با ارزش غذایی با استفاده از نانوبایو فناوری

برنامه زمانی رویداد نانو و بایوفناوری

– آخرین مهلت ارسال ایده: 15 مهرماه سال 1400
– تاریخ برگزاری رویداد: اواسط آبان ماه سال 1400
– تاریخ اعلام نتایج نهایی: 30 آبان ماه سال 1400

جوایز و تسهیلات رویداد نانو و بایوفناوری

طرح‌های نهایی در صورت موفقیت، به سرمایه‌¬گذاران تخصصی تایید شده توسط مرکز نوآوری و شتابدهی نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی معرفی شده و شرایط لازم برای عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای مشارکت‌کننده در این رویداد فراهم خواهد شد.
مرکز نوآوری و شتابدهی نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی همواره در تلاش است تا نیاز صنایع مختلف را شناسایی کرده و با ایجاد بسترهای لازم، از نبوغ و ایده های نو استفاده کند. ما ایمان داریم، هیچ گره ای در صنعت وجود ندارد که به دست دانشجویان و متفکران این مرز و بوم باز نشود.